Monday, August 23, 2010

mak saya kate :))

tidak ada angin tidak ada ribut , errr , sebab hari ni tak hujan kan , lagi pun dalam rumah macam mane nak ada ribut , haha . mak saya berkata kata " deana , orang pendek ni poyokan" . hahah , saya tibe tibe jadi tidak pasti hendak gelak atau pun berdiam diri , tetapi , dengan menggunakan rasa otak, sebab semalam yibee saya pesan jangan ikut hati dan rasa , so saya pun menggunakan lah rasa otak , haha , saya ketawa berdekah dekah macam ni " kah kah kah " ;D . sungguh terhibur rasa nya . saya bertanya lah , kenapa mama kate macam itu , mak saya pun kata " entah lah deana , kawan mama yang pendek pendek semuanya like good good" . errr , ku pun jadi konpius lagi . tapi sanubari ni tidak dapat mengawal , saya berdekah lagi "kah kah kah" . tetapi , adekah orang pendek poyo ? mari kita fikir fikir kan . bayang kan . ;D sebenarnya tidak lah begitu . maaf kepada orang yang kurang tinggi diatas ketidak sayangan mulut nye . haha . kepoyoan seseorang itu terletak pada diri sendiri . jangan lah kita nak bangge diri sangat ke atau pun nak ckp BOMMMM ! meletup sampai macam tu sekali , tapi ape pun tarakk kan . jadi orang pun akan kate anda ni poyo lah . hee :)) orang tinggi pun ade juge yang poyo . so chill je lah ye orang kurang tinggi . haha . tapi kalau memang anda kurang tinggi dan anda sememangnye poyo , errr , tak dapat nak cakap ape lah kan . hua hua . ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails