Thursday, September 2, 2010

malam 7 likur :))

selamat malam :) sebab sekarang malam kan , mahu masuk pagi sudah . selamat pagi , errr selamat malam ke pagi ni ?haha , ikut suke hati je oke , yeahh !dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya telah pun bercuti raye , yes yes ! so pada mereka di luar sana yang ingin berdating bersama saya , sila buat temu janji , kikikiki , *habis lah if yibee bace ni* haha , main main je . tujuan saya menyatakan bahawa saya telah bercuti adalah , OMG ! (erghh , bahasa inggeris terkeluar) raya dah nak dekat! alangkah bahagianya , setelah bersusah payah kerana saya merasakan dua mingggu sebelum bercuti ini adelah minggu penyiksaan di kolej , banyak nye lah koje nye , mak oi . tapi , raya pun raye juge , puasa still kena puasa ok :) lagi berapa hari saje lagi tiba lah bulan syawal . malam likur , apekah yang dikate kan pade malam ni ? apekah yg terjadi? search punye search , sebab nak tau kan , saya pun jumpe ni :) so let share something from this :)


renung renungkan dan selamat beramal :)) yeahhh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails