Friday, March 11, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography


CARA2 PENYERTAAN MELALUI BLOG :


1 ) Buat satu entry berkaitan contest ni. ( CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography ) & letakkan banner contest di entry dan sidebar anda.


2 ) Dalam entry tu, tulis SEBAB kenapa anda harus dipilih untuk menang PHOTOSHOOT PERCUMA ni. Dan juga, tulis TEMA dan shoot macam mana yang anda nak. Kalau ada contoh gambar lagi bagus. Contoh : Photoshoot couple, potrait, keluarga, kawan ataupun apa2 sahaja :)


3 ) Link kan blog ni dalam entry anda.


4 ) Diwajibkan follow blog ni untuk mendapat tahu updates terbaru tentang contest ni & kalau nak LIKE page Faridism Photography di SINI pun boleh :)


5 ) Tag minimum 3 orang kawan dan make sure kawan anda tahu yang dorang kena tag.

6 ) Tinggalkan link entry contest anda dalam komen dibawah.

===================================================================

alright , itu lah contest yang dianjurkan oleh faridism photography , nice right ?

dapat tahu benda ni pun dari kawan kawan di fb ... so saje cube jugak macam orang lain . laii laii .

1 ) KENAPA ENCIK FARIDISM *boleh click name tuh dan terbang ke blog dia* perlu memilih saya untuk menang photoshoot percuma ini adalah , semestinya saya ingin di ambil gambar oleh encik faridism kerana saya telah melihat kesemua kerjanya dan dapati gambarnya tersangat lah cantik dan menarik . *puji ikhlas* . kemudian , saya seperti teruja apabila mendapat tahu ade contest seperti ini sebab saya ingin bergambar dengan lelaki mase depan saya supaya saya dapat tunjuk kepada anak anak saya nanti akan hasil kerja encik faridism yang meletup letup itu . *berangan* .

untuk TEMA saya tak memilih sangat , tapi suke sangat tengok gambar aminur dengan nash mase dekat pantai ! stunning ! tapi oleh disebabkan lokasi di sekitar kl , hee , agak kurang pasti lah , tapi biarlah kelihatan segar dan fresh gambarnya . ade banyak hijau , rumput rumput . saya suka !

2) boleh click ni ==> FARIDISM PHOTOGRAPHY

3) tag :-

shaqira
jaja
fify

sekian lah entry kali ni , marilah sama sama kita berdoa agar saya dapat lah menang ye . haha . XD

boleh lah tunjuk kat anak ... "anak , ini lah gambar mak & bapak time memuda dulu...jangan jeles" . hehehe . terbaik kan ?

2 comments:

Related Posts with Thumbnails