Wednesday, January 20, 2010

hari ini seperti biasa saya menghitung hari hari saya <>
mm , saya menghitung hari hari saya semasa ketiadaan dia di sisi saya . saya membuat diri saya sperti tiada apa apa yang terjadi , walhal , hati ini bagaikan meronta ronta ingin di keluar kan <<>
mm , saya merasa gembira hanya untuk seketika , kenapa ? terlalu memikiran dia barang kali <>
mm , kesakitan kepala saya suda tidak dapat di kawal lagi .
mm , ketika saya sedang makan tadi , saya ada memikirkan satu perkara , iaitu orang .
apakah kaitan yang menyebabkan saya memikran tentang orang ? saya merasakan manusia ini memilih . seperti saya juga . <>
mm , sebenarnya maksud saya macam ini , perempuan ingin kan lelaki yang hensem , popularr , banyak kawan <>
mm , yang lelaki pula ingin kan perempuan yang panas panas , cantik , market <>
mm , tidak tahu lahh . kita kena pandai pilih .
sampai disini saja cerita saya . * act dah tak tahu nak cakap ape *

i miss someone . need him so badly rite now . mm . );

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails