Friday, January 22, 2010

M E & M Y S E L F

aku terfikir kepada satu benda hari ini , benda yang aku fikir adalah diri aku sendiri . aku memandang ke badan terus ke hati , wahh . aku memikirkan , adakah aku betul menjadi diri aku sendiri ? aku kepeningan memikirkan hal ini . adakah orang berkawan , suka , rapat dengan aku atas dasar benda lain atau mereka benar benar suka pada aku . aku melihat kepada persekitaran aku , orang ramai , semualah senang kata , bukan apa , aku fikir yang banyak ya perempuan yang cantik cantik, ala ala panas lah senang kata . adakah aku juga cuba menjadi seperti yang sama ? aku pun tidak tahu apa sebenarnya yang aku cari . penat dah . pening pun ada . ramai lelaki yang hanya ingin berkawan dengan perempuan yang market . perlu ke? ya , memang itu kebiasaan , orang ingin mencari yang terbaik untuk diri mereka . tapi , aku tidak mahu seperti itu , aku ingin dia sayang , cinta aku sebagai diri aku . & aku tahu dia memang macam itu .

* ingin kan yang terbaik untuk diri sendiri adalah perlu , tetapi , biarlah yang terbaik itu adalah daripada hati *
gile lah deana berfalsafah sudah .

to buah hati pengarang jantung ku , cik deana sayang kamu selalu . (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails