Tuesday, January 19, 2010

hari ini ingin menjadi lebih formal seperti biasa , apabila saya merasakan bagus juga menggunakan bahasa yang penuh dan tidak mengada ngada , tambah pula orang akan rasa seperti ingin menyepak bontot saya bisebabkan kengada ngada itu . . uhu . . mm , seperti yang boleh di lihat dari mata saya terus ke hati , hati saya menyatakan bahawa saya sedang sedih & berpura pura seperti biasa . oh tidak ! adakah saya hipokrit ? tidak tidak tidak , ini untuk kebahagiaan kita bersama . kerana saya boleh berfikiran secara matang sekarang ini . bagus juga . tapi kadang kadang ini membuatkan saya sedih yang mendalam dalam , sempai sudah nak tenggelam . bahaya kan ? ahah . tidak mengapa ini semua hanya sementara , keadaan akan kembali sperti biasa nanti . i wish . opss . english sudah . haha . seminggu ini keadaan di kolej agak seperti biasa , agak penat kerana bas samakin lambat , & jadual yang tidak manarik . kawan kawan di kolej juga ok & semakin banyak yang di kenali . selama ini tak pernah kenal pula , walaupun 1 kolej . tidak mengapa , semua hanya kawan & kawan lagi , hehe . ke tiadaan dia di kolej membuat kan saya kadang kadang agak tercari cari , memang dulu pun tidak selalu bersama , tapi saya tahu dia ada , tapi sekarang tidak lagi . ouh , cuci mata ?? boleh kah ?? aha , tidak tidak , hanya dia untuk saya . wahh , sungguh jiwang ayat saya . kepala semakin meronta ronta kesakitan , otak saya minta dikeluarkan untuk seketika , tidak ! sakit otak sudah . *ayat yang sangat betul*
kelas ENG101 hari ini menarik minat saya . apa yang saya minat apabila lecture itu berkata " lets everything around urself has meaning than meaningless" . haaa . agak mendalam ayat itu bagi saya . mungkin dulu saya agak jalil dalam benda benda ini , tapi saya rasa sekarang saya lebih pandai untuk menilai dan menjadikan semua yang terjadi dalam hidup saya lebih bermakna . itu membuatkan saya lebih menghargai semua benda didalam hidup saya . kerana menghargai sesuatu yang di depan mata adalah lebih baik daripada kita tidak menghargai . kenapa saya selalu ulang ayat ini ?? ahaha . sebab saya suka . baiklah , sampai di sini cerita saya berakhir , jumpa di post yang lain . (;

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails