Tuesday, February 15, 2011

WAHHHHHHH ! ANALYTIC NAIK MELONJAKK !

LOL ! tetibe macam nak tengok lah nuffnang deana macam mane process nya kan . mane lah tahu duit dah beribu ke dalam tuh . memang mimpi tidak menjadi kenyataan nampak nya . tapi , tetibe tangan ni dok gatal pulak nak tekan kat analytic tuh kan . haaaa . nak tahu ape hasil nya ?

oh well , dengan tidak disangke sangke , mase VALENTINE'S DAY tuh analytic deana menjadi 32 viewer . selame ni kalau click kat analytic tuh tak sampai pun 15 dalam 1 hari , almaklum lah , follower pun berape ketul lah pulak kan , tapi saya hargai follower saya . tapi haaa. magic kan ? nampak nya memang ramai ye yang tunggu deana mengupdate blog ni time v'day ari tuh . maaf lah ye sebab menghampekan cite cite awak awak semua ...

cik annoying mouse tunggu saya update blog ye ? alolololo . sian dok tunggu . haaa . ni saya dah update dah , suke tak suke tak ? cepat lompat sikit cepat . nak saya tolong lompat sekali ? boleh jerssss , lai laiii . *lompat kegembiraan* ...

entah entah 32 viewer tuh orang yang same je lah eh ? sian kat awak dok refresh refresh or dok bukak tutup lappy awak semate mate nak tengok blog deana yea . awww , terharu nye saya . *buat muke terharu*

tetibe rase macam artis pulak diri aku ni . pfffftttt ! LOL
,belum lagi analytic aku jadi 100++ , mahu pengsan kejap aku time tuh . GAHHH !

2 comments:

  1. haha . awww awww , saya dah sendu sendu terharu dah kat sini kakak cantik ! haha . lafffchuuu lah ^^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails