Thursday, January 13, 2011

saya deana ! *pandang kelangit tangan ke dada*

awww , cakk pong cak pong . lame sangat dah ni tak update blog . kalau rumah dah bersawang , blog ni plak dah mencapai tahap lebebaman cerita . huhu . bukan tidak mahu mengupdate , tetapi atas sebab sebab yang tidak dapat di elakkan, semuanya menjadi begini . mari cite satu satu . selama sebulan ku menghilang kan diri , dan sekarang , TARRAAAAA ! DEANA KEMBALI MENAIP ! *dongak ke langit tangan di dada* .

apekah yang terjadi ? apakah yang berlaku ? kita akan merungkai kan segala persoalan . cehhh , ala ala nas ahmad pulak . semua nya berlaku tanpa di sangka sangka .

pada mula nya busy dengan encik final , lepas je habes final , ingat boleh lah bermaharajalela kan . saya ni disini busy menternak lemak dan mementinkan diri . haha ! tidak tidak , busy melatih diri menjadi lebih baik . (:

banyak perkara yang dilakukan , malangnya sedikit masa untuk cite cite ni . *amenda nak cite ni* .XD

haaaaa ! nak kongsi kegembiraan ! hehe , suke sangat ni !!!!! benda pertama yang saya beli tahun ni adelah.... handbeg ! yayy yayy ! suka sangat ni ! sampai melompat lompat kat alamanda tu . muahaha . g beli dengan lelaki masa depan saya dan ibu makcik adik , semuanya lah ! ahahaha . dapat lah set beg baru (: handbeg and purse . sebab purse saya dah sampai tarikh luput dia dah . *sedih*

cuti kali ni best (: *heaven* .. tapi yang tak heavennye lahhhh .....

saya jatuh sakit pada minggu lepas dan sehingga kini . walaupun dah stat class , saya tak pergi ok ! *kesempatan* haha .. sakit sakit . ceritanya adelah ... pada satu malam yang dingin , saya telah tergelincir , dah saya pun gedebukkkk ala ala buah durian dah masak . huihui . mula mula tu lebam kt kaki dan tempat privacy , ingat oke je lah pastukan , tapiiiii .....

esok tu cik sakit sakit ni mula terasa dekat pinggang ! tapi ingat ta de pape lah , relex relex je . boleh g makan dkt steak garden malam tu bersama laki masa depan dan ibunda tersayang . XD tapi malam tu makin sakit dan terus tido . biasa lah , org pompuan ni kan , kalau sakit sakit kt bahagian perut ni macam chill je lah , sebab dah biase , name pun pompuan kan ..haha .

esok tu still sakit , tapi still boleh g jalan jalan dekat curve dengan laki masa depan saya . sebab memang dah plan nak makan meatball ! yayy ! walaupun sakit perut , sanggup ok beratur nak makan meatball . huhu . pastu menjelajah kesana kemari sebab nak tgu muvee kul 5 . bukan cik pinggang je sakit dah , cik badan , cik kaki , semua lah ! haha . tapi best ! puas jalan time sakit ! (:

muvee time (: cite the tourist best ! ouh johnny depp ! * saya kate * ... ouh angelina jolie ! *yibee kate* haha ! cite ni memang best lah !! mari kita huraikan sedikit tentang cite the tourist ni ...

Frank ( johnny depp ) ni dia ni sebagai seorang pelancong Amerika yang datang ke Italy ... Elise ( angelina jolie ) ni dia seorang pompuan yang de bomb lah ! sangat oke ! hehe . style dia cakap pun memang style habes , rase nak sumbat roti yang yibee saya mkn time tu pun ade jugk . haha . segalanya bermula bila Elise ni terpakse mancari seorang yang same tinggi dan same saiz macam boyfriends dia . Alexander ape tah . dalam perjalanan ke Venice , Elise bertemu Frank . kenal dalam tren lah (: ala comel kan . haha . Elise ni kena cari orang yang same macam Alexander ni sebab A ni dikehendaki polis atas sebab mencuri duit sebanyak 744 juta . BANYAKKANNNNNN ? haha . kemudiannn ......tengokk lah sendiri yea ! cite ni memang best ! romantik ! (:

lepas habis muvee , cik pinggang n cik perut makin sakit , kami pun balik , dan ambil ibunda saya untuk dinner . weeee , dinner (: time dinner lagi lerr sakit kan. lepas yibee saya anta balik , malam tu saya kena demam kura kura , labi labi , semuanya lah , haaa !

setelah di check oleh doktor yang bertauliah , saya tau dia bertauliah sebab dia tulis dekat pintu klinik tu , master amenda tah lah . bukan main banyak master dokotr tu . tai dia boleh nyanyi nyanyi pulak , tambah sakit pinggang ni dengar sore dia oke ! dan dia mengesahkan yang buah pinggang cik deana luka .* sedih *

lepas beberapa hari ...sehingga lah semalam , sudah semakin kurang sakit nya , cuma makan tak boleh lebih sangat . semalam hilang sakit sebab jumpa BAKAL ibu dan bapa mertua , kakak ipar , anak buah ! aty bersalji terus ! XD

sekiannn lahh . hehe . BYE bye ! love you alhariz (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails