Saturday, January 15, 2011

RIHANNA versi malaysia :D

"Want you to take me like a thief in the night
Hold me like a pillow, make me feel right
Baby I'll tell you all my secrets that I'm keepin', you can come inside
And when you enter, you ain't leavin', be my prisoner for the night"

ok , apekah motifnya cik bedah letak lirik lagu rihanna tetibe ni kan , letak lah lagu ana raffali yang menang AJL ry tuh ke kan . lalala . ouh yea , taniah cik Ana Nur Hidayah binti Mohd Raffali sebab menang AJL hari tuh . agak ketinggalan ye saya baru nak mengwish cik ana ni , almaklum lah , tak tengok AJL punye pasal , jadi terpaksa lah dengar cerita dari reporter yang tidak bertauliah , errrrr , *termasuklah lelaki masa depan saya yang tolong cerita* . kuikui . terima kasih cik abang sayang . *buat suara kucing*

haa sambung cerita , motif letak lirik lagu rihanna ni haa , lirik rihanna ni kalau kita baca dan hayati lah kan , rihanna ni jiwang juga kan . lalala . tapi jiwang dia bukan dalam hati ade taman , dalam hati dia macam ade air terjun . lirik dia ganas ganas . rawwwwww gitu . contoh nya ayat di atas .

"and when you enter , you ain't leavin' , be my prisoner for the night "

. haaaa . sangat bermakne tu . kalau kita orang malaysia ni kompem buat ayat macam ni kalau nak kasi ade makna .

"sekali awak menjadi milik saya , awak tidak boleh pergi kerana selamanya awak milik saya"

. cewahh . bunga sangat bunyi nya kan . tak kan kita nak buat lirik macam rihanna ni dalam versi bahasa melayu nak .

" bila awak masuk dunia saya , awak tidak boleh pergi kerana awak telah menjadi tahanan saya"

nanti tak jiwang pulak , mula lah orang nak mengate lirik dia tak hape hape lah , tapi kalau orang putih nampak macam sedap je kan kan . XD

alkisahnye . saya suka lagu rihanna ! muahahahaha . rawwwwww :D LETS make RIOTTTT !! *jangan masuk ISA sudah*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails