Sunday, January 16, 2011

kenape saya malas ?? *garu kepale*

yea , betul tu , kenape saya malas ? bukan malas apa actually , malas nak update blog je . kalau tengok orang lain , 1 hari je boleh nak post dekat 10 entry macam tu lah , tapi den ni 1 entry 1 ary pun kadang kadang terlepas . busy mengalahkan perdana menteri oke ! kuikui . *ye lah kan , menteri mane ade nak layan blog ala kadar macam ni* . kuikui . nak try buat entry politik politik pulak lah pasni . kahkah !

ibunda tersayang saya selalu kata . "deana , jangan malas , nanti el nak masuk meminang susah'' . kalau 1 ary ku dok tersadai depan tv sambil makan oreo , kompem ayat tu lah yang dia kua kan . mentang mentang sekarang dah selalu jumpa bakal mak dan bapa mertuakan . itu je lah bahan dia . kalau dia malas pulak , dia pun akan guna alasan yang same lah , sebab dia nak suruh diri saya yang teraniaya ni yang buat kerja . grrrrr ! sangat kurang asam ok !


menulis blog adalah salah satu hobi harian saya . kalau ade mase terluang , saya akan tulis blog , jika tiada masa . mungkin blog ini akan lemau dimasuki angin . *sedih sedih*

kalau ada yang terasa hati , tidak suka antau pun merasa blog saya ni menjengkelkan , maaf lah ye , tiada niat untuk membuat anda berasa begitu . tapi nape awak tengok kan kalau awak rasa blog saya annoying . muahahaha . XD

さようなら (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails