Saturday, January 15, 2011

everyone deserve to be loved (:

tetiba macam terase suka pulak hari ni lepas tengok cerekarama hari ni . haha . jarang kalau nak di ikutkan ku nak layan cite cerekarama ni , tapi tajuk dia cam cute cute plak , plus ade juliana evans . lawa kan ! haha . kalau ku kate lawa , pe lah lelaki kate dia kan . haaaa . tajuk cite ni putera kayangan . alalala . dalam cerita ni ku bukan lah suka part juliana evans tu , tapi suka tengok Norish Karman dengan Eizlan Yusof yang merupakan bapa kepada Juliana Evans (:

ape yang best sangat nya diorang ni adalah . walaupun anak dah besar panjang , diorang still loving loving gitu ok . anniversary siap candle light dinner oke . pastu siap dancing dancing . bukan malam ulang tahun je dancing , tapi tiap tiap hari kalau berkesempatan , diorang akan dancing . lepas tu siap ade trademark lagi oke . Norish Karman akan cakap " who is my prince charming? " , Eizlan Yusof akan kate " i lah..." . itu je ayat diorang ulang . sweet je .

so saya berharap yang saya dan lelaki masa depan saya akan kekal begini menjadi kurang siuman kadang kale , *dia je , saya slalu siuman* . hahaha . men men je . saya berharap agar lelaki masa depan saya akan sentiase mengade ngade dan manje manje sampai bila bila sebab saya suka bila dia macam tu . amin .

bila cakap pasal bercinta , saya teringatkan kawan kawan . ade yang bahagia dan ada yang berduka . tapi sekarang seperti semuanya sudah menemui cinta mereka... jom tengok mereka yang dah bahagia . *baik pulak hati aku nak upload gambar loving loving kat sini*

kawan kawan yang dah bahagia (:
aja dan aie , sudah bercinta lama . nanti ko jadi lah abang ipar aku ye aie oiii . hahahah
fify dan rahman , baru lagi , tapi serasi bersama . good good . same same kudut . padan , bagai pinang di belah 10 bak kata fify (:


kakak cantik saya , leen dan ewan . nak kata baru tak baru , lame pun tidak jugak . dah lama dan sangat kelakar . kerana diorang suka merajuk . padan sangat ! (: sweetoooo..ibubapa tak bertauliah di fesbuk . babey dan chukiess ,ni pun lagi satu , suka bergaduh , tapi sweet nak mati . mereka sudah lame bersama . (:

mumy faj dan awang (musher) , serasi bersama , tapi kak faj selalu naik super saiya sebab mushi selalu busy . tapi kalau dah sweet tu , makk uiii . kak faj sangat manja (:neil dan eone . baru tak baru , lama tak lama . ade krisis tapi masih bersama . jodoh tak kemane kan kakak ! comel habes kalau bertemu . (:

makcik eyra dan carl . romantik habes ! sebab carl sangat lah romantik ye kawan kawan . tapi kalau tgk gaye dan care , sangat lah lain . gaya nye ganas , tapi bila bersama makcik eyra saya ni dia melting habes (:pak syawal dan makwenye . name cik makwe saya tak tahu pulak . adeh . tapi pak syawal makin happy sudah . niceeee . mekaseh cik makwe (:

pretty meen n fiq crack . haha . love this guys ! superb sweet . selalu ganas ganas , tapi dalam hati sejuk je . gambar ni spoil betul brah lu ta pakai kasut . mereka sangat comel ! (:big sister emma and bro ally . gerun tgk , kalau gaduh puting beliung . kalau baik , salji turun . sweet sangat ! niceeeeeeeeeee ...(:

lil anis n lil daryl . perjalanan yang pnjg dan penuh rintangan , tapi akhir nya kekal juga . tabik spring same ini budak . u deserve her man . (:sis alyssa n euan . terbaik habis . sweet memanjang . kalau post tu hari hari penuh news feed dgn wallpost diorang ni je . haha . comel gile (:

sory makcik , malas nak rotate gambar awak . ezaty n ezat . haaa . same kan name mereka . jodoh pada name . haha . cik ezaty bila ade bf ni dia diam diam je . dulu sch pun diam diam je . memang simpan bf dalam poket . haha . sweett ! (:jia and shaz . kapel paling lame so far penah saya jumpa . almost 7 years . and they still stick together like their first year being together , stay the same buddy ! (:

anis and barl . baru lagi , hope u guys happy ever after... sayang awak makcik anis (:nira and billy . budak speaker and lagi sorang mat salleh celup . kalau jumpe 1 kali tak membahan tak sah . bagus . saling memahami dan same mereng . sweet ! (:

demikian lah kisah separuh kebahagiaan kawan kawan saya ... diorang gembira , saya lagi gembira ...kuikui . mane tak gembira kalau ade lelaki mase depan saya kan . lalalala (:

tapi kadang kadang kegembiraan kita sering dicemburui oleh orang lain . tak boleh nak tengok orang senang kan , mula lah nak tuang minyak . pada mereka yang berniat nak menjatuhkan rumah tangge orang yang sedang bahagia tu , henti hentikan lah . semua tu dah basi , orang zaman sekarang tak termakan tektik kotor yang kononnye nak memburuk buruk kan satu same lain bagi memecah belahkan hubungan . sedar lah diri tu . anda juga nanti akan berpasangan , inginkah anda kalau benda begitu jadi dalam hubungan anda ? dunia ni hanya lah roda , ia sentiase berputar . kebaikan yang anda lakukan , kebaikan lah yang anda dapat , kalau sebaliknya , pikir lah sendiri... (:

serta kalau ade yang menggunakan tektik menyebarkan nombor telepon orang yang anda suka tu kepada orang lain dengan tujuan nanti pasangan dia akan marah tu , hentikan lah ye .kerana cara itu tidak lah berkesan lansung . bukan niat ingin mengajar , tapi hanya berkongsi pendapat . (:

doalah kebahagian orang lain , insyaallah kita juga akan mendapat kebahagiaan yang abadi ... (:

semoga kebahagian saya kekal abadi ...amin ...saya menanti hari bersejarah saya bersama lelaki masa depan saya ...insyaallah (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails