Saturday, November 20, 2010

no entry :D

kenape tajuk saya bergitu ? sebab saya tak tahu nak letak tajuk ape , tak ade kene mengene pun dengan ape yang saya nak cerita ni haa . haha . dan sebenarnya tak tahu nak cerita ape juga . haha :D

sekarang jam saya menunjuk kan sudah
pukul 2.56 pagi . dan saya dalam usaha menyiapkan assignment saya , sambil layan lagu BRUNO MARS ! ouh encik bruno mars , kenapa lah lagu kau ni sentimental sangat >_< huhu , sungguh layan ye dengar lagu dia . sampai hilang fokus terus dekat assignment . hambek kau !
haha . dan sekarang sesi mendengar sebijik sebijik lagu bruno mars . waaa . lagu lagu dalam album nya sangat lah romantic ye nyah ! feeling lebih lebih dah dengar pagi pagi buta macam ni haa .

hadoii . dan sekarang ,
saya tengah dengar lagu MOVE ON (': sedih beno . huhu .

yibee , I dedicate this song to you bee bee . its so true ): cause only with you ,can I move on bee bee (': haaa , jadi dengar dengar lah lagu BRUNO MARS ni :) cheitt , promote plak kan , macam lah dia de bagi ku royalty sket kan . haha . tapi pape pun , dia memang lah best ! soul ! sgt ! haha . tapi pada mat rock dan minah rock , maaf , anda mungkin tidak layan , tapi elelele kuchi kuchi , kalau awak tgk lirik lagu si bruno mars ni , kompem gugur air mate lah . kuikui :p

sekarang
saya dengar lagu LONG DISTANCE plak ! haaaa . sedih sedih ! haha . best sampai sedih dengar ! haha . romantik betoii si bruno mars ni !

rasa nya
girlpren si burno ni mesti hari hari dengar ayat jiwang kan . tapi kalau bunga sangat , nanah telinga dengar . ayoyoy . kena lah garang garang sikit . macam yibee saya . sekali dia marah , hambek kau ! berair mate , geram ! huuu . ;p


selamat mendengar lagu BRUNO MARS kawan kawan dan my lovely monster ! :D i love you yibee with all my heart , u get that ?!!!!!! hehe .

laffchuuuu bee bee boy ^x^

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails