Monday, November 29, 2010

hari raya aidiladha ! korban korban , ape yang saya telah korban tahun ini ?? semestinye jawapan nya adalah , korban hati . muahaha . korban dengan encik fifa 11 , kuikui :p
raya kali ni saya berada dengkil . tahu dengkil di mane ? lagi sekali saya sebut , DENGKIL , bukan DENGKI ye , ade L dia situ . yea !
dekat dekat dgn putrajaya pada yang tidak tahu . kali ni , kami semua pakai hitam , sebab konon nak berkabung lah sempena pemergian encik LEMBU dah encik KAMBING , *nak tunjuk penghargaan* :p
selamat lah kami berpakaian hitam semua nya , cume de yang ta pakai hitam sebab last min kedai kate kaler hitam sold out << konon !
seperti biase , bersalaman , tapi tak dapat duit raya , ouh sgt frust ! NAK DUIT RAYA ! alamatnye tgu raya tahun depan lah ..*kalau dapat lagi sebab odw nak senior citizenkan , entah entah ku yang kena bg adik adik, sgt hampes* :D kuikui
ni antara gambar semase raya :)

adik tercinta *konon* HAHA . hampes beno , buat peace sampai tertutup muke den ! kes buli ! tak aci budak kecik buli budah besar ! nanti kau dik !
tp yg comel nye , dia akan ckp cmni "ade ku kesah" << sgt tertekan bile dia ckp cmtuh !
gahh ! ain :) selalu gado ngn dia *gado manje* , same umo , tapi tak same perangai , dia cam mak org , slalu bebel , dan pandai masak ! sebab tuh saya sayang dia , perut selalu kenyang kalu dia ade :p
ni artis retro ! ahaha , kakak saya , aja :) ajar adik adik jadi mereng cm dia . dia lah ketua nya. kuikui , sayang dia sbb dia sayang saya , klu dia dah ta syg t , syg pun ta syg dia lah . kahkah :D *joke joke*
ni konon ayu , hitam kan kan ? haaa , berkabung demi lembu dan kambing :D hehe !

lafffchuu cousin !

sekian lah raya saya tahun ni ! ouh yeahh ! best ! cuma , kalau lelaki mase depan saya ade lagi best ! boleh camtuh ? boleh je , sebab ni blog saya kan ,so suka aty saya nak tulis pe . kuikui :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails