Sunday, October 10, 2010

hati kena keras sikit lah ! :D

yea , setelah apa yang kita boleh lihat di sekeliling , susah nak percaya orang . mak bapak kita sendiri je yang boleh percaya . tapi itu pun kadang kadang tak boleh percaya juga . haha . bukan lah apa , sekarang ni orang macam sangat kan , kita sendiri pun susah nak tahu sama ada orang itu betul betul atau hanya berpura pura . orang selalu kata " baik ada makna tu" . haa . kesian orang yang betul betul buat baik , sia sia orang tuduh or orang susah nak percaya kan , tapi memang ada orang yang baik ada makna , maksudnye , dia lakukan sesuatu dengan menginginkan balasan :) sangat lah tidak boleh dipakai orang macam ni , tapi kalau bodek bodek mak kita tu dengan buat kerja rumah ke , basuh kete ke , haa , itu tak pe , boleh diterima . haha . tapi , ada juga orang yang memang baik , tapi kita ni je yang terlampau feeling nak lebih kan , orang tu memang baiklah , dengan semua orang pun dia baik , tapi kita ni , orang tu baru baik sikit je , kita ingat dia syiookkk kat kita pulak kan. haa . camne pulak tuh ? kita je yang feeling ni , kalau dia rasa cam kita gak tak pe , tapi kalau tak , haaa , kan dah naye tu kan . haha . biasanya yang rasa camni tu perempuan lah kan , perempuan ni memang , hati cam kapas saje , kali plak diorg ni cam tau tau je ape yang diorg nak buat kan , huhu . macam bee bee saya kate semalam
" hati kena keras sikit lah'' . haha . oke bee boy , saya akan keras hati dgn awak , oke ? haha . main main je :) bila pikir balik , betul juga , kena keras hati kan , if tak , dengan semua orang pun kita nak jatuh hati , jadi , kita jangan lah mudah feeling feeling ye :)
kalau terfeeling dekat orang yang betul tak apa , itu di namakan tuah , tapi kalau jatuh di tangan buaya , harimau , raksasa , adeh , itu ada masalah saya rasa .

jadi , selamat menemui jodoh anda :)

bagi wanita , hati kene keras , tapi jangan lah nak keras sgt kan , nanti kang kalau dah jmpe yang betul betul still dok keras ke , adoii . kita kena rasa sendiri lah ye :) yayy !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails