Saturday, October 9, 2010

u are amazing , just the way you are :')


yayy . kini cokolat celup celup celup , haha . tapi cokolat di atas ni bukan untuk di celup celup ye . hee . cantik takkkk ? weee , coklat ini telah ditempah oleh diri saya untuk diberikan kepada buah hati gulai tempoyak saya . itu encik ALHARIZ :)

lawa tak lawa tak ? tapi sebenarnye cokolat ni dah silap , patotnye simbol love 4 bijik tu tulis LOVE ptot je , adoii , tapi ok lah , nasib baik maksodnya sama saje , if tetbe dia bg bahasa tamil , tu memang ada masalah lah kan . haha . tapi ok lah , saya puas hati . >_< haha...

tadi pula , dah alang-alang nak bagi bee bee tuh cokolat kan , kami pun berjalan jalan lah untuk menghilang kan keboringan saya , biasa lah orang baru baik dari sakit kan , amik angin skit . hee :)
kami ke SUNWAY , PIZZZAAAAAAAAA TIMEEEE ! * teringin mkn pizza , haha , mengadekan ? * , pusing pusing , kemudian ke california , london , paris , cehh , konon ! erghhhh ! bila lah dapat nak g ni kan >_< makan makan sampai perut nak meletup , kami kan suka makan kan . haha :)

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
ni senyum ikhlas yibee kata , yeeeee , sgt ikhlas ni , menahan geli >_<
haaa , tgk tgk , sama tinggi kan , erghhh , *penat ku berjingkit* ^_^"

tengok tengok , dsbbkan dia kesihan dekat saya , sbb nak berlagak tinggi cam dia kan , dia pun merendahkan badan , awwww , sweet sgt lah tuh bee bee ? haha

tengok tengok ! saya happy kan .. hehe , kamu ade ? tak de kan ? haha . xDni kes buli , yerrrr , sgt tak sah bila bertemu tuh sesi membuli akan berlaku , huhu >_<''

tengok tengok , si boroy saya ni ,relex relex di atas buaian sambil sapkok , mentang mentang perut knyang kannnn . hehe . time ni di STEAK GARDEN , well , fav place , haha :) makan time ! dan steak garden dah up oke ! ade KERUSI BUAIAN ! , erghhhh ! best gile duduk tadi . yibee asyik main buai buai je oke ! >_<" geram tengok dia . grrrr !

bee bee notes: ouh my bee boy , i love you ok ! u r too precious for me bee bee , i love you just the way you are :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails