Saturday, October 16, 2010

what a great day :)

yeahh ! ape yang great sgt ni kan ? ape kah ? ape kah ? haha , ni haa , post kali ini bukan bercerita tentang isu semase atau isu yang boleh di guna pakai , ini hanya cite pasal saya , hee :)

bergini , saya rasa sangat teruja apabila saya berjaya DOKONG bee bee boy saya . anda percaya ? tak percaya ? percaya lah , sbb memang betul ! haha . saya telah dokong dia menaiki belakang badan saya . OMG ! hehe . kuat kan saya . entah bagai mana saya mendapat kekuatan itu . tapi tak sempat lah nak ambil gambar kan , lain kali lah ye . hee :) tapi tu lah , dia lah orang pertama yang saya angkat . fiuhhhhh . haha :) and he will be the one and only i will carry on my back :) jadi kalau dia skt dan memerlukan saya untuk mengangkat dia , saya tidak perlu risau . ahaha . tapi saya pelik , kenape lah saya boleh kuat sgt ni >_<>

bee bee boy : nanti syg kongkong lg eh eh , but u need to carry me more ! haha . suke suke ! nak kongkong slalu ! u will be the only person i will carry on my back yibee . I LAFFCHUUU !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails