Tuesday, December 1, 2009

to the hey to the hoo !
agaga .
HEY HO !
yesterday i have asking my fwen bout their perception on me .
walaweh , cm cm respon yg ku dpt auw.
haha .
lets we start one by one .
we start with :



-SUE-
she is my beloved cs .
she said like this : my dedex seowg yg MANJE , SGT SGT MNJE , TA KESA PEW OWG CKP cz my dedex taw pe dye uat ,VERY DA SENSITIVE , SGT SGT NOWTY tp cs ttp syg dex!
hehe !
deana said : hee , dik mnjew cket jewp , heks , sensitive kdg kdg jep , hehe . heks , dik mmg nowty , tp ngn owg t'tntu sjeh . hee. thnx cs (=
p/s from sue : ALWAYS LUV YOU . ADQ TETAP AKAN JD ADQ CS SMPAI BILE BILE ! MUAHX !
*deana reply* i always love you more cs ! cs , cs adik smpai blew blew ouh ! mwahx mwahxx mwahxxx !

-FIFY-
she is my bestie.
she said like this : deana? sape? nordiana binti mohd zul , fwen yg GLEW COOL ! SPORTING habesh ! suke kwn ngn u . like to sharing pwob with me . GOOD LISTENER ! SUKE BULI i ! tp ta pew (= , deana ney CANTEK owgnyew , MANJE owgnyew , HOT owgnyew, tp kntot deana ttp musuk ! haha . hahaha ! ngok !
deana say : fify ? sapew? my macik syg ! haha . i buli you buli syg syg jewp . haha . wekkk . kntot i wngi taw ! haha . ley wt perpium lg . haha . newy , thnx syg (=
p/s from fify : I SUKE CRE U , TINGKATKAN DIRI ANDA ! HAHA . SYG U KEWTAT KEWTAT ! *HUGSS * jgn lupe bnjew i , pnt i puji bebyk . haha !
*deana reply* haha . i syg u smpai lemas ! *huggss* haha ! tuh puji ta ikhlas name nyew tuh yunx ! haha . ngeng ! (=


-INA-
she my very very good fwen .
she said like this : u r NICE person , SEXY , MANJE , SWEET, PENYABAR , HELPFUL , the important is u r LOYAL person . ngee (=
deana say : hee , mkck mmg pnybar , huhu , sbb ta taw na ta sbr cmnew , waaa . tp if owg lbey lbey mkck ta sba juge . hehe . newy , thnx yunx ! (=
p/s from ina : I LOVE YOU FWEN , I HOPE WE WILL BE BFF , & HOPE U WILL EPPY WIF ME (=
*deana reply* i love you too ina ! we will be BFF till the end yunx ! i always epy be wif you , u make me cheer with ur lawak lawaking . syg mu sgt sgt !



-ADY-
he is my pet bro .
he said like this : deana ney SMART , CARING , CAN BE A GOOD LISTENER SOMETIMES n the most important is u r SWEET ! yaw !
deana say : aha. .thanx a lot bro . tp tang mnew i neyh smart pown ta taw lewp . . errr , can be a good listener SOMETIMES ! huhu . sometimes jewp arh . waaaaa . haha .
p/s from ady: GOOD LUCK IN EVERYTING UR DOING DEANA (=
*deana reply* thanx bro , wish me luck till the end op my life yea (=


-YENZ-
he is my pet bro oso.
he said like this : sis seowg gurl yg GEMPAK, means SGT EPPY, KELAKAR,CUTE, COMEYH. heks !
deana say : thnx bro . hee . yay ! i gempak ! yawehuuu !
p/s from yenz: SIS AMALKN SIKAP CMNEYH CZ MSTY SMUE OWG SUKE , n IF SIS DA SUCCESS , DUN PORGET KT OWG YG BG SEMANGAT YEA (=
*deana reply* huhu , if owg suke ta pew larr bro , if yg nympah cmnew . huhu . newy tengs bro . hee (=


-SHIELA-
she my macik syg . she said like this : u are GOOD FWEN to me , mu ALWAYS TLG KWN KWN mu ble susa n cday cday , GOOD LISTENER ,GOOD IN GIVING ADVICE N IDEA , SWEET & HAWT IN DRESSUP. haha !
deana say : thnx syg . mkck mmg reti bg nsihat kt owg , tp kt dri mkck , mkck ta reti . huhu . im not hawt , i panas . panas panas mseh lg panas . ewahh . hehe .
p/s from shiela : SMOGE SUCCESS IN STDY N LOVE , BE WHO U ARE, ALWAYS BE WITH ME AS FWEN , I NEED YOU BABE ! LOVE YOU , MUAX MUAX !
*deana reply* thnx yunx , i will always be my self , i will always be with you , i need you too ! i love you too yunx ! mwahxx ! (=


-FIRDAUS / BOTAK-
he is my pet bro jugee.
he said like dis : ko adik ak yg PERIANG , SELALU LUPE pew yg ak ta suke kt ko . haha !
deana say : ku mmg pelupe . byk mamam semot ! agaga !

p/s from firdaus :AK NA KO JD BAEK , BLAJA RAJIN RAJIN , JGN PONTENG CLAS , BUNG JAOH JAOH PRANGAI LMEW KO TUE ,PAPE HAL INSYAALLAH AK AKN TLG .
*deana reply* thnx bro . ku da buang da smew tuh , insyaallah ta patah balik ke prngai dulu . azam baru (=


-LIZA-
she my kaka .
she said like this : DEANA ituh MULUT ITIK coz ea suke SHAKAP SHAKAP & SHAKAP ! ahaha ! BUDAK YANG GILE GILE TSHANGAT SUNGGOH ! LIVED IN HER OWN LIFE NO MATTER WHUT OTHER SAID (LANTAK LA PEW OWG MAW KATE) , FRENZ is EVERYTHING FOR HER (kwn kwn wt ea ketawe) . haha !
deana say: aha , deana mmg suke ckp ckp! itu hobi (= if snyp snyp ta besh . heks , deana gile cket cket jewp kaka . hehe . thnx kaka (=

p/s from liza :U ARE A GOOD GURL . FUCK THE REST COZ U R THE BEST ! KAKA SYGS KAMO TAWU ! (=
*deana reply* thnx a lot kaka ! deana pown syg kaka juge , very very the strawbery ! YAY !


-TOM-
she is my little sister.
she said like this : deana ney FRIENDLY , BULE IF NA MSOK AER SESAME, BULE NA GILE GILE SMPAI GILE !
haha !
deana say : aha . tom ngok ! newy , thnx tom ,i kn mmg slalu gile gile . haks.
p/s from tom : JOM MSOK SHATY BERDANSA DEANA !
*deana reply* haha , tom mmg ngok ! deana ta na msok shaty bdanse , deana na msok TOM TOM BAK ! haha . xp

-AZROY-
he is my close fwen .
he said lke this : honestly 4 da 1st time i know you, you ney BERLAGAK GILE . HAHA . well, it doesnt matter if i wanna fren wif you , i ikhlas, i try dkt dgn you closely , then laa , you neyh act seowg yg MANJE , GEDIK , SORE COMEL JEWP , thats deana yg i kenal. haha !
deana say : haha , i mmg jnis ta suke na knl ngn owg yg i ta kenal , aha , but act you will know me when u close to me . newy , i ta gedik lorr ngek ! haha . sore i mmg begitu dlm hp . live live sore i cm dinasour . ahaha .
p/s from azroy : EVEN U ALWAYS BUSY WITH UR WORK N PERSONALITY , I DONT CARE , "DNA" TETAP KAWAN I .LOVE YA LA BABE .
*deana reply* haha . azroy ngok ! i bkn DNA r i DEANA !. pukul kunx ! haa . hee . newy , thnx you . u r my besh fwen ever (=

-FYKA-
she is my beloved little sister.
she said like this : my sis syg ,ea seorg yg BAEK , CARING psl adk , HAPPENING , SPORTING & BEST , CANTIK even da lmew ta jmpew , hehe , myb still santek lg ,
TA MUDAH LUPE OWG especially adk la , SOFT SPOKEN , TA SOMBONG even kteowg jrg text tp ea still ingt adk lg , kot ? hehe . ayoyooo .
deana say : my adik syg , cs ta kn lupe kt adik oke , i will always rmmber you ! u always in my heart yunx .aha , skunx cs da muwok da . haha . newy , thnx dear .

p/s from fyka : I LOVE YOU SO MUCH SISTER , MWAAAAA !

*deana reply* i love you much much more adik ! mwahxx mwahxx mwahxx ! IMY !


-IKIE-
she is my sweet fwen .

she said like this : ape nux say tntg gadis bname deana aka nordiana aka nowtybaby ney ekh . she is my HOT fwen , SEXY , CUN. owg kte ea GEWDIX , BUT 4 me ea MANJE SGT3! hee . deana say : hee , i dont even mind what other peeps wanna say bout me kie , kie pown taw kn . owg yg ta knl deana mmg sng ckp mcm mcm , blew diowg da knl bwu diowg ttp mulut . tp yg ta taw ttp mulut tuh , myb diowg jelez ngn deana ot . haha . newy , thnx kie , kie mmg baek (=
p/s from ikie : I LIKE YOU ! IKIE SYG DEANA SGT SGT OKEY ! FWEN TILL DIE YUNX ! (= *deana reply* i like you more kie ! deana pown syg ikie sgt sgt ! fwen till in heaven ! (=


-MOONJAY-
he is my ngok ngek fwen .

he said like this : deana is a VERY SPORTING PERSON n OPEN MINDED ! SEXY GURL (=
haha .
deana say : i mmg sporting n open , tp bertmpt kn . haha . i ta sexy pown , supan jea . haha .
p/s from moonjay : ALL THE BEST TO YOU , KEEP HARDWORKING FOR YOUR STUDY , HOPE YOU DPT GOOD RESULT & SUCCESS IN LIFE OKE (=
*deana reply* thnx you , pray for me till you die yea . haha . ta maw nowty nowty , jge bini you leklok . haha . xp


-DANIEL-
he is my little brother.
he said like this : my kakak deana? dy SUPER COOL ! NOWTY NOWTY ! SEXY ! BAEK ! CARING psl danny , MANJE . suke suke suke dy ! (=
deana say : hehe , cs super ring larr danny , haha , cs ndew nowty , mu jewp yg nowty , cs pown suke dik sbb mu adik sdre ku . if ta , da sepak sepak da . hahaha . newy , tengs dear (=
p/s from daniel : GOOD LUCK IN EVERYTHING THAT YOU DO CS ! . JGN DEGIL DEGIL ! TA MAW CM DULU DA ! KNEW SYG DIK SMPAI KAK DEANA DA JD NENEK ! AHAH.
*deana reply* haha, cm bpk owg da mu bg nsihat neyh yunx . haha . ouh , syg dik smpai kak deana jd nenek jewp larr yea? pas da jd moyang da ta payah larr ekh? haha , newy, tengs danny , kakak deana owes syg danny , danny kn adik cs (=

2 comments:

Related Posts with Thumbnails