Tuesday, May 26, 2009


kehidupan penuh dgn cabar..bleh di kate kan stiap ary ktew akan blaja bndew yang baru..stiap owg adew kelemahan dam kekurangan..spt dri aku snwi..bagi aku,ta smue owg sempurna..jadi ktew ta ptot minta lbeyh pd psgan ktew kan..stiap owg akn cwik owg yang sempurne untik jadi teman idop..tapi..penah kew owg fikir,sebenarnyew ktew ptot cwik owg yang boleh membuatkan diri ktew asew sempurne..jike ktew cwik owg yang sempurne,pasti ktew asew tersisih atas kesempurnaan dia,sbb ktew asew diri ktew ta sempurne..jike ktew same2 dew kekurangan dan kelebihan adalah lbeyh baik..aku blja byk bndew selama 18tahun ku idop..mcm2 yang aku lalui..tp ku ta pnah ptus asew untuk jadi lbeyh baik..ku ta kesah owg na ckp ku cmnew skaly pown,sbb ku taw manusia ta pnah puas dgn ew yg diowg dpt..life aku,idop ku,harte aku,adlah miik aku..ta dew siapew yg bleh wt papew..bagi aku,aku ta pernah kesah.janji ku taw diri ku sniwi dan ku taw pew yg ku wat..ku gmbire dgn pew yang aku adew skunx..blew kowg jmpew cinte sjati kowg,kowg cakap terus..time itu jugk...atau mase tue akan pergi sendiri..dan kowg ta kan jmpew cinte sjati kowg..tapi..cinte sjati ta semestinyew bersatu..dgn melihat owg yang ktew cintai itu bahagie,itu lah cinta sejati..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails