Sunday, January 16, 2011

panjangnyeeeeeeeeeeeeeeeee ! XD

ape yang panjang ?? haaaa . panjang panjang ! HAHA ! syok sangat sampai tak perasan dah panjang ! kahkah ! *ayat memang mengundang nak kena sepak*

ni haaaa , bile deana tengok balik entry entry deana , boleh tahan panjang jugak kan . adesss . biase lah , kalau dah dapat topik nak mengarut , memang lah kan , kalau tak , berbulan bertahun lah blog ni dok sejuk beku macam kena letak dalam frozen . haha :D

kalau anda rajin nak baca panjang panjang , terima kasih ye , kalau tak , anda rajin kan diri untuk bace juga ya ! haha ! ini adelah paksaan . baca lah blog saya selalu . bolehlah saya baya berokben saya guna duit nuffnang :D

puh nuffnang , saya baru je guna awak , saya harap awak akan membiak dan menambah lah tumbesaran jumlah duit tu yea . kuikui :D

bye bye korang ! ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails