Wednesday, December 8, 2010

saya rindu *statement minta choco top mc'D*

sekarang jam lecong , jam handphone , jam lappy , jam astro , jam ban * jam jugak kan ?* lepas ni nak letak jam dekat jamban lah , boleh tengok/kire bape lame ku buat saham , amanah saham , bskl * basikal*... eh lupa pula , jam menunjukan tepat pukul 1 pagi sekarang ni , dan saya masih mengupdate blog saya , dah banyak post dah . entah kenapa rajin pulak kan *boring tahap ke 20 ribu belas ratus*

di sebab kan saya keboringan , minda terus tertumpu kepada post post lama dan juga folder folder di dalam lappy ni untuk melihat gambar .. gambar siapa atau apakah yang saya tengok ?
LELAKI MASA DEPAN SAYA :')

rindu tahap ke 10009290167893200487568 x 12354672541325412678256 , kalau tekan dekat calculator , kompen kuar error or undefined , senang kata
rindu tahap infinity dah ni , kerajaan langit pun kalah *maaf , isu politik tidak di sengajakan* ....

rindu sangat sangat dah ni . kenapa rindu sangat ni -.-" ishhh , rindu betul betul ni , betul betul ho liaw ! kalau nangis ni kompem boleh penuh baldi sampai melimpah ni ...
jantung ni dah macam lemas dah ni , TENGELAM SEBAB HATI SAYA MENANGIS ! *powernye ayat ku* jiwang sangat ni ... tapi malam ni memang nak jiwang pun . harap maaf ...

so dah nampak sangat lah yang saya nak cakap pasal dia kan kan ? ayat jiwang , bunga bunga , kebun , sawah , bendang semua keluar lah kejap lg . so pada yang nak copy paste tu silap lah ye -.-''

kehadapan jejaka yang memiliki diri ini ...

adinda di sini merindui kekanda beribu ribu lemon , lemonade , lemon kek , dan pelbagai jenis lemon lagi... entah kenapa hati ini menjadi sekecil ini "
. " kecik kan ... atas sebab sebab rindu , hati semakin kecik mengikut kadar ke downloadan kerinduan . HUHU ! ishh ... * bila bace balik sumpah macam nak kena choke slam si undertaker *wrestling*...yibee , sayang rindu ... nak ade kat sana . nak nak ! nak peluk kuat kuat tamau lepas ! ...tadi balik kolej sayang kena hujan :( rindu ...nak abang tutup kepala bila hujan macam selalu ...nak macam tu ! ...tadi sayang makan suap sendiri . nak abang suapkan sayang macam kadang kadang !*mengade* ... :'( nak nak ! tadi sayang balik kolej tunggu shuttle .. rindu nak balik kolej same same dengan abang ! :'( rinduuu ! AWAK TAHU TAK SAYA RINDU AWAK ! rindu sangat ni...nak piggy backride :( dah lame tak naik belakang abang ! nak dokong ! :'( nak buat semua benda dengan yibee :( nak nak ! ...*sedih sampai blurr nak tulis pe dah, sadis* ...
yibee ...

i wanna be the girl you give your hoodie to,and cuddles right next to me when its cold ,i wanna be that girl you tell your friends about ,and be proud of me when i am being myself .I wanna be that girl you dream about , the girl who will always be there for you no matter what ,i wanna be the girl who puts you to sleep ,the girl that makes u cheer ,

i wanna be the one and only girl u ever wanted, the girl who will hold you FOREVER... :')

BYEBYE :')
MOOD SAYA RINDU ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails