Saturday, December 4, 2010

hari yang mengembirakan ! << teruja kan tajuk ni ? baik ckp ye ! sebab saya sungguh TERUJA !

ouh yeah . alkisah seperti biase , cerita pasal diri saya :) mesti lah diri saya kan , sebab dah name blog saya lah pun , klu blog awak , baru lah cerita psl awak . kuikui :D

hari ni jalan jalan :) dengan siapa lagi kan , dengan lelaki masa depan saya lah . dengan senang hati sambil melompat lompat seperti kanak kanak yang keriangan mendapat lolipop , saya melompat keluar ke rumah untuk berjumpa lelaki masa depan saya ..*mase kini , depan , belakang , atas , bawah*

kami makan tengah hari ! makkoiii ! makcik ! sedap nye macik masak ! ..
* kedai dekat KUCHAI LAMA barisan belah kiri , kedai no 2 * PROMOTE*

sedap giler punya lah ! lauk banyak , macam macam ada , harga pun best ! tidak mahal *compare makan nasi campur dekat mall , + ta sedap *

kami makan sampai perut rase rase agak tegang dan nampak urat urat semua . * macam nak beranak * ADE PLAK ORG NAK BERANAK KELUAR URAT PERUT EN ? KONPIUS...

lepas makan je , kami duduk sandar sambil pegang perut . sebenar nya aksi tuh utk merasai dan menyukat ketegangan perut , sambil ketawa ketawa * kenyang perut suka hati*

ok , lepas dah kenyang kenyang , kami ke alamanda ! haaa , ALAM ANDA :) lepas ni saya nak bina alamsaya = ALAM + SAYA . HAHA !

tujuannya hanya satu ! membeli rokok bekuasa elektrik :) ELECTRONIC CIGARETTE ! style sangat oke rokok ni ! haha . best best ! dan saya asyik tergelak dan berkata " cute lah , cute lah '' . sebab tak ade habok dan juga tak habes habes ! haha . best best ! suka tengok !
haaa , ni E.C nye :) best best ! kalau tgk memang cam tak best ! try baru best ! haha .

lepas selesai sesi membeli belah dan sesi try menerai , kami pun bergerak lah ke HOSPITAL PUTRAJAYA :) siapa kah yang sakit ? heee , mak mertua masa depan :) yeahhh ! butterfly in my stomach , tapi butterfly tuh ta agresif sgt , boleh control . hehe . *malu sebenarnya*

biase lah , bila dah jumpa mak mertua dan bapa mertua , feeling feeling sikit . kuikui , heaven lah ! :D

jumpa anak buah lelaki masa depan saya sekali . COMEL ! soalan pertama mereka " eh eh , siapa tu? "
blushing terus menerus , tak perlukan blusher ! it comes naturally ! . dan bila ibunda lelaki masa depan saya berkata , "salam aunty deana '' , bukan blushing lagi dah , rasa macam opera dah muka :D

kalau boleh lompat , memang nak melompat dah , kuikui :D nasib tak terjun dari tingkat 3 tu ! sebab happy sgt ! tapi aunty deana . huhu . tua nya rasa , adodoii ... sekali sekale jadi aunty , cam style juge en en . ^x^

begitu lah cerita perjalanan saya hari ni . sebelum balik , kami makan malam . yesss ! makan nasi kandar . *MENGUNDANG GEMOK !*

awak , kita sayang awak lerrr :D * SILE BACE DGN INTONASI YANG MENGADE + GEDIK ENCIK ALHARIZ*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails