Monday, November 1, 2010

:)

today jalan jalan lagi , jumpa anak saya dulu , sebab anta mama saya kan , so lepas kan peluk cium segalenye lah dulu dekat anak saya . bertambah geram dekat dia sebab dah pandai bercakap dan boleh wrestling ! grrrr >_<

haaa , tengok gaye pun dah tau nakal kan ? ni nakal tahap ape pun tak tau lah ni , bg chokeslam pun tak lutt . huu .
lepas je beramah mesra dengan anak saya , saya pun keluar lah dengan bee bee saya :)
ke sane ke mari . haha .

kemudian , racing ke almanda , sebab nak g amek jam , tepat tepat sampai pukul 10 . haha , datang semate mate nak ambil jam . huuu .
lepas amek jam , lapar plak kan , lapar lah lapar , ingat nak makan pizza tapi , dah lewat sangat kan , pizza ta de plak yang 24jam kan . huhu

kami pun mamam lah KFC :)
weeeee . woot woot ! mkn mkn . sampai lah perut bruppp . huhu

dah makan makan tuh , biase lah , bee bee kan , isap rokok , saya lakkkkkkkkkkkk , SAYA MAIN KUDA ! muahaha .
kuda goyang goyang ! haha , entah lah , bila minum miranda strawberry , cm dingdong je pale ni , cm weng sikit . huhu .
jadi , saya pun telah main kuda tuh ! bee bee & mama pun layan kan saje . haha .

tengok tengok saya naik kuda !!! weeeee ~ bestttt gilerrrrrrrr !!!
saya naik kuda , anda naik ape ? ahaha , bukan ape , time kecik dlu dah lupa dah mcam mane rasa nye naik kuda , so saya pun nak naik lah kan . haha . kesah plak saya kalau orang pandang kan :pweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ~ HEAVEN ! hehe ^x^
hee , act de lg pix , tp kt hp mama , pix ngn bee bee saya , tp lupe plak nak amek kan , nanti lah saya upload ye :)

bee bee , hehe , nanti nak naik lagi eh , haha . tapi . can i have the real horse ? haha . i want white color please . haha :D * bankrup bee bee camni kan ? *

hahaha . i lafffchuuuu ! even though im act crazy sometimes , u still loves me and treat me good ! hehe . thats y i love you !
and , thanks for the song bee bee. *walaupun sayang yang pakse abg dedicate lagu tu untuk sayang . haha .*

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails