Sunday, September 12, 2010

YESTERDAY WAS MY BIG DAY !! :)

selamat hari raya :)
selamat selamat ! hehe . makan makan , ketupat , rendang , kuah kancang , lontong , lemang , masak merah . macam macam lah , semua nya ada untuk di saji kan di pagi raya :) juadah yang biasa lah kan . kelainan yang di rasai adalah , sebab hari raya . haha . ada yang sambut raya dengan gembira , ada yang sedih juga . tapi , jangan lah kita terlalu gembira , sebab ada juga yang berduka :) tapi di hari raya tak elok lah kalau kita sedih sedih , kena happy je ok , name pun raya kan :) pada kanak kanak , masa ni lah yang best sgt ! duit raya lah kan , banyak syiokkk ! haha , budak besar pun ada je dapat , macammmmm , saya :) LOL


baiklah , apa yang besar sangat untuk saya ni kan semalam , haaaa , ni haaaa . jeng jeng :)

pada hari yang mulia ini , saya telah berjumpa dengan mumy n papa yibee saya . makk uiii , bukan lah main seram ye . masa dia cakap je suruh datang rumah sebab mumy n papa dia ajak , semua benda yang ada dalam badan ni rasa macam nak terkeluar balik . huhu . persiapan masa nak pergi tu , kalau boleh , semua baju dalam almari tu nak di keluar kan , bukan apa , nak yang terbaik kan , uhuu , dah lerr tak penah g jumpa mak n bapa sape sape kan ..

samai saja di rumah dia , yibee saya ni baik sangat kan , dia bukan bagi semangat ni , lagi menakutkan saya adalah , uhuu , gile nyawe macam nak tercabut . uhuu . cewahhh ! masa tu , gila ayu lah kan , ngeh ngeh , bukan lah hipokrit , tapi nak ambil hati mak dan bapa mertua , kena lah begitu , nak buat camne , itu lah yang patot dilakukan oleh sorang pompuan kan , lemah lembut , bercakap kena slow slow . haha :D

mumy n papa dia best :)) suke sukee . yeahhhh ! akhirnya , saya sudah berjumpa dengan mereka :) alhamdulillah , aminn . cuma feedback lepas saya balik tu je lah yang saya tak tahu lagii . yibeeeeeeeeeeeeee !

DALAM HATI SAYA BANYAK NYE TAMAN :) SEGALA TAMAN YANG ADE DEKAT DUNIA NI LAH . HEHE ;D

p/s : yibee :) i love you so muchh sayang , i will be with you forever and ever ! my love for you can't be measure yibee , its infinity ! I LOVE YOU , YEAHHHH ! ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails