Friday, September 17, 2010

LOVE :))

selamat hari raya ! ahaha , raya sebulan kan , so dalam sebulan ni nak cakap lah puas puas selamat hari raya kan , haha :)) harap maaf , post kali ini berkaitan saya , yibee saya , dan fify saya . haha .

hari khamis lepas kami telah pergi beraya , awwww , bestnyeee . tapi saya buakn pergi berdua dengan yibee saya , tapi bersama makcik fify ni :)) tak de lah pergi rumah banyak banyak kan , kami cuma ke rumahhhh
EN. A makcik fify ni , dan ke rumah rakan kolej kami :)) kali kedua kami keluar bertiga , pestime dulu masa beday saya tahun lepas kan :)) gembira nya hati tidak terkate , dua dua orang yang saya sayang ada bersama :)) kami ke area gombak dan danau , jalan nak ke rumah EN. A fify tuh bukan lah main dalam ye , adoiii , siyes tak mohh g dah . hahaa . ;D kegembiraan kami terserlah pada gambar gambar yang sempat di ambil , errr memang sentiasa sempat lah kan kalau bab amek gamba ni . haha

nur terlebih sangat ni.. >_<"

i love you (^.*)


kegembiraan sangat terasa ni ! ahah , speechless ! ;D selepas selesai kesana kemari sampai sesat sesat sikit , tiba lah masa untuk menghantar fify pulang :))
tapi ! hari saya tidak lah berakhir begitu , malam tuh saya kembali lah berjalan jalan dengan
EN.L saya . kami berhajat tgk movie dan hajat itu kesampaian , kami tgk cte PIRANHA ! tak nak tengok lagi dah cerite ni ! erghhhhhhhhhhhh ! sangat rasa nak muntah ! perut sampai sakit sakit tengok cerita tuh . huhu , tapi sesungguhnye , cerita ni best ! tak bosan! sebab suka buat orang rasa terkejut ! pluss pluss , yibee saya memang suka bagi saya terkejut kann >_<

hari yang sangat letih , tapi hari yang sangat best ! rasa macam cepat je masa jalan time tu ! nak jalan macam tu lagiii !
yibeeee , nanti kita kena kan fify lagiiiiii yea ! haha


SELAMAT HARI RAYA :))

situasi pertama : -
deana: yibee , apa atas tuh ?
alhariz : orang dah posing ni , dok tunjuk pe lagi sayang ni !

situasi kedua : -
deana : peluk sikit , ishh kain ni sangkut sangkut pulakk >_<
alhariz : pasni tak yah pakai kain ye sayang , nak amek gamba ni , sebok dgn kain plakk ! penat dah muka ni .

situasi ketiga : -
deana : yibee kentott ! busukkk nyeeee ! hehee
alhariz : mane ada , sayang yang pretttt !

situasi keempat : -

tiada apa-apa sebab dah berperang kann :D haha .

p/s:
For you see, each day I love you more, today more than yesterday and less than tomorrow :)
NORDIANA MOHD ZUL ♥ u ALHARIZ ISMAIL &
NURHAFIZAH JOHARI
:')

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails