Thursday, September 30, 2010

gossip king ! :))

seharian berjalan . keletihan tapi merasai kegembiraan :) bersama kekasih hati yang no-2 dan no-3 . haha . *bukan main player sampai 2 3* ahaha . fify dan najihah :) waaaa . i love you so much baby ! much much much tau ! haha . tapi L lebih sket kot . hehe ;D

berbalik pada cerita tadi . hee . kami merantau segala tempat yang kami boleh merantau . mkn mkn g carls jr , kemudian ke cotton-on , ke forever 21 , ke kedai ah seng . errrr *ade plak kedai ah seng kat pavi tu kan*
macam macam tempat lah pendek kate . haha . *ayat yibee* (sebab mentang mentang dia panjang kan) LOL
dah lame kan tak suping , so td dapat tube kat forever 21 tuh dah macam heaven sikit lah . tp nanti nak beli skirt plak ! erghhhh ! tadi rugi tak beli . huhu . hari lupa sedunia hari ni . dah nak balik baru ingat . taikk je ! tapi ok lah , tetap eppy ! yayy !

kebiasaana lah tuh kan , bila dah ke pavi , tempat orang pompuan selalu amek gambar , adalahh diiiiii TOILET ! haha , elehh , tapi ade je laki pun amek gambar kat toilet tuh . derrrr . ahah .

seketika di toilet :)

fify jia deana :)

yang ni entah kenapa lah , cam terlebih vitamin . huhu

selepas itu , kami menjelajah untuk membeli mknan untuk bekalan perut masa hadapan . haha .
tapau for my bee bee !

seketika di carls jr :))saya deana :))
saya fify :))
saya najihah :))


saya sayang si kudut saya , tp pelok awak ni sangat lah tidak best . haha . kudut sgt lah awak , nanti kita mkn byk byk eh >_<

honey bee :)
saya sayang si budak mereng ni ! kerana dia sgt suka bergaduh dgn saya , untuk benda yang kecik kecik lah , haha . dia suke melawan , yeahhh ! saya suka ini !
ni saya ada PANTUN untuk awak , baca ni :

pergi ke pasar beli ikan keli ,
saya sayang awak fify johari :))

sedap en pantun saya . haha ;D
loves always !

baby baby , i love you !

begitu lah seketika di carls jr , rasa nya macam bukan seketika , cm byk ketika je tuh en . haha :) begitu lah seharian saya meluangkan mase bersama cik kakak saya . :)
kemudian , kami membuat haluan masing masing , pulang ke rumah . tapi saya masih di luar . haha . ngedate lah kan . pandai kan saya bahagikan masa . siang bersama kwn kwn dan malam bersama yibeeeeeeeeee saya :) yeahhh ! jadi sebagai konkulisi ,saya happy gila today ! yeahhh !

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails