Friday, August 13, 2010

ego ? lelaki sangat ego ? perempuan sangat ego ? kebiasaannya orang akan cakap lelaki yang mempunyai ego lebih kuat . kenapa kah ? biasalah , lelaki mesti lah mahu control kehenseman dan kemachoan mereka , mereka tidak selalu ingin meluahkan atau menunjukkan apa yang mereka rasa . diam diam sahaja :)) tapi tidak pula pada sebahagiaan lelaki , ada yang akan menunjukkan rasa hati mereka dengan secara terus menerus , hee , < ini romeo lah kan . haha , romeo ini ada yang boleh percaya dan tidak boleh dipercaya , tapi senang kata tak payah percaya , haha , ayat mereka banyak sangat gula . uhuu . mm , lelaki senang menangis ? yeke ? kalau berlakon bole ?

situasi 1

:baru putus bercinta bukan dengan kerelaan dan juga atas sebab diri sendiri . bagi nasihat pun suara bergetar . < kalau di lihat , ini adalah ikhlas , sebab dia tahu dia tidak akan memiliki lagi wanita itu , lagi pun sudah lama bersama dan akhir nye putus atas sebab kesalahan sendiri .

tapi kalau situasi macam itu , susah nak cakap lah , sebab perempuan ini hati lembut , bila dengar orang sedih sikit , hati wanita sudah terusik . wanita lah pun kan . sekeras mana pun , tetap lembut juga pada dasanya :)) ego perempuan hanya sekejap , tapi lihat pada situasi , sekali dia membenci , sampai mati lah kekalnya benda itu . kenyataan nya , perempuan sememang nye mudah termakan kata kata lelaki , bila dia nyatakan sayang , hati wanita rasa berbunga , itu benda biasa dan memang tidak dapat nak buat apa apa . :))

buang lah sedikit ego , tak perlu nak banyak sangat lah kan . tak macho or cun pun ada bebanyak ego . lagi orang menyampah adalah kan :) jangan ego sangat pada orang yang kita sayang , terus terang saja , if rasa suka , cakap lah suka, if rasa perkara itu kita tak suka , cakap saja kita tidak suka dan kita tak nak benda tu , it lebih memudahkan perkara yang susah :))

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails