Thursday, August 19, 2010

BITCH :))

mengikut kamusdewan bahasa dan pustaka , haha , memandai je ;D baiklah , mengikut pengetahuan orang ramai dan juga kamus dan sumber yang boleh di percayai , bitch bermaksud , perempuan jalang :)) bagai manakah perkataan ini boleh ada ? kalau dah perempuan tu perempuan je lah kan , kenapa lah mesti ada jalang atau pun tidak jalang ? bagaimana kah kita menilai seseorang itu jalang atau pun tidak ? zaman sekarang ni , banyak yang ingin mencari publisiti murahan , sampai sanggup mengadaikan maruah sendiri , kenapa begitu ? tidak salah kalau nak menjadi popular dan dikenali ramai , tapi kena lah bersesuaian dengan caranye kan , tidak lah sampai orang kata kita ni perempuan jalang . biasanya perempuan ni terlampau emosi , bila perempuan lain buat masalah , mulalah dia melabelkan perempuan itu bitch . adoii , itu spesis anda lah juga kan ? ada yang bergaduh disebabkan lelaki . ish , kalau lelaki sudah tidak suka , then , kenapa mahu terhegeh hegeh dan sanggup memalukan orang lain dan sekali gus mencemarkan maruah sendiri?
ok , mari kita lihat situasi ini , tidak sangka dalam dunia ni ada juga manusia seperti ini , terlampau terdesak sangat kot perempuan ni . adoii . kawan saya mengalami masalah ini , dia ada bf , dan perempuan lain nak kan bf dia sampai sanggup buat fan page dekat facebook , fan page yang sangat tidak boleh diterima !
"sex service from feleena fernanda" .. macam ni punya orang pun ade kan . tujuan perempuan itu buat fan page tu adalah kerana ewan bf si leen ni tidak mahu kan dia . alkisahnye kena reject lah . haha . ;D bila dah kena reject meroyan lah , gila kan ? desperate nak mati ni . ok , leen & ewan memang sweet :)) sama lawa & sama hensem , so ofcoz ada yang makan hati , plus plus , si leen ni pun bole tahan juga mulut ni , suka berperang , so benda benda macam ni , dia memang lah sangat geramkan , sampai lah mahu buat report , so Nurul , anda nantikan je lah what coming next :))
so , leen , chill ok , everything will be just fine , what goes around comes around ok baby ? yang penting u dengan ewan oke :))


p/s : jangan lah kita buat dekat orang sampai macam tu sekali ok , kalau nak sangat dekat seseorang tu , cuba dengan cara baik ok . tapi kalau dah orang tu jadi hak orang lain dan dia tak nak dekat kita , kita tak payah lah nak terhegeh hegeh ok ? malu lah derr , ishhh . shame gile . shame shame . haha . ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails