Saturday, February 20, 2010

C U P C A K E ! YABEDABEDU (=

heyya .
ngeh , disini saya ingin membuat pengunguman bahawa saya telah melakukan sesuatu yang saya tidak pernah buat .
haha, sebenarnya dah lama dirancang , tapi tidak dapat diceritakan kerana baru bagi hari ini .
ini juga kerana jika saya menceritakan disini , dia akan tahu apakah suprise untuk dirinya .
ouh tidak, saya tidak akan biarkan itu berlaku.

apa yang saya lakukan itu adalah... jeng jeng jeng . ehe .
MEMASAK !
tetapi bukan lahh masak untuk makan dengan nasi ,
sebalik nye , ea hanye lah ... CUPCAKE !
hehe , saya tidak menyangke akan membuat itu sebenarnya .
baik lahh , malas nak cerite banyak , lihatlah pemprosesan cupcake ini ..

aha , masa ini , mama geram kerana mixture buat perangai pula. .
mengage btl mixture ni !

ulala . mula mula , kita hendak memotong butter ini mendadu .
mendadu?? *pe kebende lah ayat aku neyh*

haa , setelah mencampurkan segala bahan yang diperlukan , inilah hasil nye.
cupcake cekelat . yay ! berjaya juge hakuh wt . tapi . satt satt , mari kite letakkan didalm bekas & meyh tgk ea mengembang di dalam oven .

letak letakk . .

haa , inilah rupanya , walaupun tidak clear sgt , wat wat nmpk sudeee .

setelah siap , proses membuat krim pun mula dijalankan .
mase wt krim ni , mama bukan main bisng lagi kerana kebersepahan yang melande . .
hee , biase lahh tuh , baru larr name nye memasak wahai mama ku .

haha , lebih kurang sejam lebih selepas membuat krim , baru lah cupcake ku sempurna rupanya .
nak tengok ?? ngehh . ini ..

nampak ? if tak nampak memang butelahh tu . aha .
tapi malangnye , tadi baru ku menyedari bahawa , ku menyusun cupcake ini mengikut tulisan jawi . *malunyew hakuh*
http://emo.huhiho.com
tapi , walauapepun , saya bangge kerana cupcake saya menjadi ! yay !

http://emo.huhiho.com
to my buah hati pengarang jantung , its all for you , i make it by myself to tell you how much i love you .
I LOVE YOU always and forever ALHARIZ . (:

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails